ICT-medewerker

door | okt 21, 2021 | Jobs

Functieomschrijving:

  • Als Service Desk-medewerker ben je single point of contact voor eindgebruikers in onze verschillende vestigingen. Je biedt hen IT-support en registreert alle vragen in de servicedesk-applicatie. Als lid van het interne ICT-team zorg je voor het onderhoud en beheer van office hard- en software.
  • Je installeert programma’s, updates en patches. Je verleent telefonische ondersteuning aan gebruikers en biedt hen een snelle en klantvriendelijke service.
  • Je voert administratieve taken uit om een up-to-date ticketingsysteem te garanderen.
  • Je brengt terugkomende problemen in kaart om de eigen vakkennis te verbeteren en de last voor de organisatie te minimaliseren.

Profiel:

  • Je behaalde een bachelordiploma. Schoolverlaters zijn ook welkom!
  • Je hebt basiskennis van pc-hardware, Microsoft Windows / Office, netwerken, mobiele toestellen. Kennis van VMware, Citrix, Exchange Server, of Active Directory is een pluspunt.
  • Je bent taalvaardig en spreekt goed Nederlands, Frans en Engels.
  • Je bent flexibel ingesteld en werkt in een roterend uurrooster met jouw collega’s. Zo garanderen jullie steeds aanwezigheid tussen 8u en 18u op de hoofdsites.
  • Je bent bereid beurtelings mee te draaien in een wachtsysteem om bereikbaarheid te garanderen in geval een aantal gedefinieerde problemen zich zouden voordoen tussen 5u30 en 21u. Je bent bereid je te verplaatsen naar de verschillende sites van de groep.

Aanbod:

  • Wij bieden een uitdagende functie met reële verantwoordelijkheden. Gemotiveerde meedenkers kunnen doorgroeien binnen het ICT-team.
  • Wij bieden een marktconform salarispakket aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen na een succesvolle inwerkperiode.

Contact:

Heb je ambitie voor deze job? 
Stuur je CV naar hrm@verla.be met de referentie VL-21A01. 

Contact to Listing Owner

Captcha Code