Customer service officer

door | nov 1, 2021 | Jobs

Functieomschrijving:

  • Als customer service officer ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders van klanten in jouw segment en jouw regio.

  • Je informeert jouw klanten over onze producten, prijzen en leveringstermijnen.

  • Je anticipeert op mogelijke hindernissen en zoekt naar accurate oplossingen indien nodig.

  • Om een optimale service en kwaliteit te kunnen garanderen, werk je nauw samen met jouw collega’s van andere afdelingen zoals sales, productieplanning, transport, credit control, …

  • In een back-up rol neem je indien nodig ook de opvolging ter harte van klanten van je collega’s binnen het team.

  • Je rapporteert aan de customer service manager.

Profiel:

  • Je kent het belang van een snelle en nauwkeurige dienstverlening aan klanten vanuit een relevante ervaring in een customer service functie.

  • Je communiceert zowel mondeling als schriftelijk uitstekend in het Nederlands en in het Engels.

  • Je bent vertrouwd met Excel en hebt bij voorkeur ervaring met SAP.

  • Je denkt klant- en oplossingsgericht en kan adequaat inspelen op behoeften van de klanten.

  • Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.

Aanbod:

  • Je start in een gemotiveerd en performant team binnen een groeiende, innovatieve onderneming die internationaal actief is.

  • Een boeiende functie waarin je veel kan leren van ervaren collega’s en ook de kans krijgt om zelf initiatief te nemen.

  • Een flexibele arbeidsregeling en een filevrije omgeving.

  • Naast de inhoudelijke uitdagingen bieden we een aantrekkelijk loonpakket, inclusief extralegale voordelen.

Contact: 

Heb je ambitie voor deze job? 
Stuur je CV naar: human.resources@baltagroup.com

Contact to Listing Owner

Captcha Code