Functieomschrijving:
-
Als customer service officer ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders van klanten in jouw segment en jouw regio.
-
Je informeert jouw klanten over onze producten, prijzen en leveringstermijnen.
-
Je anticipeert op mogelijke hindernissen en zoekt naar accurate oplossingen indien nodig.
-
Om een optimale service en kwaliteit te kunnen garanderen, werk je nauw samen met jouw collega’s van andere afdelingen zoals sales, productieplanning, transport, credit control, …
-
In een back-up rol neem je indien nodig ook de opvolging ter harte van klanten van je collega’s binnen het team.
-
Je rapporteert aan de customer service manager.
Profiel:
-
Je kent het belang van een snelle en nauwkeurige dienstverlening aan klanten vanuit een relevante ervaring in een customer service functie.
-
Je communiceert zowel mondeling als schriftelijk uitstekend in het Nederlands en in het Engels.
-
Je bent vertrouwd met Excel en hebt bij voorkeur ervaring met SAP.
-
Je denkt klant- en oplossingsgericht en kan adequaat inspelen op behoeften van de klanten.
-
Je werkt nauwkeurig en bent stressbestendig.
Aanbod:
-
Je start in een gemotiveerd en performant team binnen een groeiende, innovatieve onderneming die internationaal actief is.
-
Een boeiende functie waarin je veel kan leren van ervaren collega’s en ook de kans krijgt om zelf initiatief te nemen.
-
Een flexibele arbeidsregeling en een filevrije omgeving.
-
Naast de inhoudelijke uitdagingen bieden we een aantrekkelijk loonpakket, inclusief extralegale voordelen.
Contact:
Heb je ambitie voor deze job?
Stuur je CV naar: human.resources@baltagroup.com