Administratief-Commercieel Bediende / Office

door | okt 20, 2021 | Jobs

Functieomschrijving:

Interesse / Ervaring in een “office” omgeving als customer service medewerker, internal sales, management assistant, onthaal/receptiemedewerker, after sales, logistiek en planning , HR met focus op payroll en/of selectie?  

Bij Adecco ben je aan het juiste adres.  Wij hechten er belang aan om jou te leren kennen en je verwachtingen in kaart te brengen. 

Profiel:

Op verschillende niveaus beheren wij vacatures , zowel van A2 tot Master niveau. 

Ook naar talenkennis zijn diverse combinaties / mogelijkheden een optie binnen de klantenportefeuille die we bij Adecco beheren. 

Je hebt een vlotte PC kennis en kan met courante programma’s van Office werken.   

Aanbod:

Verloningspakket steeds bespreekbaar in functie van je ervaring/achtergrond.  Voor alle vacatures heeft Adecco zicht op het aanbod van de werkgever.  Ook werkuren, verlofregime, extralegale voordelen, home work policy worden in detail besproken. 

Contact: 

Heb je ambitie voor deze job? 
Stuur je CV naar:

Adecco Expert Centre – 051/ 66 11 20 – expertcentre.478@adecco.be

Contact to Listing Owner

Captcha Code