Functie:
TwinTech BV is een klein maar sterk groeiend bedrijf die zich specialiseert in de productie van de in house ontwikkelde en gepatenteerde TwinTrailer. Een aanhangwagen met dubbele functie, kipper en transporter in 1. Om ons binnen een grote markt te onderscheiden proberen wij steeds verder te ontwikkelen en innoveren. Door de groei van het bedrijf is er nood aan een bijkomende administratieve duizendpoot.
Na een intensieve opleiding, sta je als sales en marketing responsable in voor volgende taken:
Sales:
- Als eerste aanspreekpunt heb je veelvuldig contacten met klanten en dealers in binnen- en buitenland.
- Wanneer je zelf een antwoord op hun vragen kan geven, help je de klanten en dealers onmiddellijk verder.
- Indien je de vragen niet meteen kan beantwoorden, volg je op dat die bij de juiste interne mensen terecht komen.
- Daarnaast behartig je de administratieve verwerking van bestellingen.
- Je staat in om samen met de zaakvoerder, de productieplanning te optimaliseren.
- Je maakt facturen aan volgens een gestandaardiseerd facturatie systeem en zorgt voor overdracht naar de boekhouding.
Marketing:
- Je staat in voor de uitvoering van het vooraf uitgestippelde marketingplan.
- Je zet social media posts en campagnes op.
- Ook stel je e-mailcampagnes naar onze klanten op.
- Je staat onze dealers te woord met betrekking tot alle marketing gerelateerde onderwerpen en volgt hun werking op onze website op.
- Daarnaast volg je de algemene werking en updates van de website op (vb. het toevoegen van nieuwe artikels,…)
- Je zorgt ook voor een algemene aftersales opvolging via alle kanalen (klantentevredenheid, klantbezoeken,…)
- Je neemt samen met collega’s deel aan (internationale) beurzen om klanten te overtuigen van ons product.
Je staat ervoor open om naast de reeds vermelde taken nog kleine administratieve taken op te nemen indien hier nood en ruimte voor is.
Profiel
- Je beschikt over een bachelor diploma en een eerste relevante werkervaring.
- Je beschikt over een zeer goede kennis van Nederlands, Frans en Engels, Duits is een pluspunt.
- Je hebt een goede kennis van het Office pakket (Excel, Word, PowerPoint…).
- Je bent sociaal ingesteld en communiceert vlot met klanten, dealers en collega’s.
- Social media en online marketingtools zoals Mailchimp, google ads… zijn jou niet vreemd en je bent bereid je hierin te verdiepen.
- Kennis van Photoshop of Indesign zijn een pluspunt.
- Je combineert moeiteloos je kennis met een hand-on mentaliteit.
- Enige affiniteit met techniek is mooi meegenomen.
Job gerelateerde competenties:
Klantgericht
|
Mondig
|
Stressbestendig
|
Resultaat- en oplossingsgericht
|
Flexibel
|
Zelfstandig
|
Kritisch en grondig
|
Planmatig
|
Analytisch
|
Aanbod:
- Je komt terecht in een familiale omgeving met toffe collega’s
- Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
- Opleidings- en doorgroei mogelijkheden
- Voltijdse tewerkstelling (38u) met vrije namiddag op vrijdag
Contact :
Bezorg ons je CV en motivatiebrief op isabel@2evolve.be