Huurland, waar we samenwerken aan een groeiend familiaal verhuurbedrijf dat kleine en middelgrote bouwbedrijven ontzorgt door uitstekende verhuuroplossingen aan te bieden voor bouw, renovatie, installatie, afwerking, aanleg en onderhoud. Een persoonlijke aanpak met deskundig advies daar staan wij voor.
Jouw verantwoordelijkheid
Als medewerker boekhouding in het centraal hoofdkwartier werk je mee aan de dagelijkse verwerking van de financiële verrichtingen van de filialen in een volledig gedigitaliseerde omgeving. Je ondersteunt de filiaalmedewerkers en beantwoordt al hun vragen ivm boekhouding, financiën en debiteurenbeheer, zo werk jij actief mee aan de kwaliteit van de uitstekende verhuuroplossingen die wij onze klanten bieden.
Jouw plaats in de organisatie
Als medewerker boekhouding werk je op het hoofdkwartier in het administratieve team bestaande uit 4 medewerkers. Je rapporteert aan de financieel verantwoordelijke.
Jouw taken
Boekhouding :
- Boekhoudkundige verwerking van de dagelijkse financiële verrichtingen (verkopen, aankopen, financiële) in een volledig gedigitaliseerde omgeving.
- Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe klanten voor alle vragen ivm boekhouding, financiën en debiteurenbeheer.
- je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers voor vragen ivm. het gebruik van onze verhuur-maatsoftware
- je zorgt ervoor dat deadlines worden gehaald en denkt proactief mee over de verbetering van de administratieve processen.
- je zorgt mee voor de continuïteit van de werking van de administratieve dienst
Communicatie
Je communiceert rechtstreeks aan de financieel verantwoordelijke.
Jouw functie-en loonclassificatie
Medewerker boekhouding
Jouw profiel (kennen)
Minimum een bachelor boekhouding, bedrijfsmanagement, accountancy of fiscaliteit
Je hebt een doorgedreven kennis van MS Office, kennis van BOB is een troef
Je bent klantgericht, vriendelijk en hulpvaardig.
Je hebt een positieve mindset en werkt oplossingsgericht
Je werkt accuraat en nauwgezet en levert graag kwaliteit af.
Je neemt graag initiatief en bent leergierig.
Je bent verantwoordelijk, betrokken en betrouwbaar.
Jouw basisopleiding (kunnen)
Onthaalprogramma-brochure
De slimme Jan
Opleiding Vary
Opleiding bob
Onze waarden en jouw attitude = Huurlander (zijn) / kerncompetenties
Competenties zijn de combinatie van kennen, kunnen en willen die iemand in staat stellen om vanuit zijn functie bij te dragen tot het realiseren van de doelstellingen van de organisatie. Bij Huurland hebben we deze 5 kerncompetenties gedefinieerd in functie van CHOBO (onze waarden).
Jouw functiecompetenties (competenties die bij jouw functie behoren)
Nauwkeurig werken, nauwgezet controleren, actief luisteren, oplossingsgericht meedenken, feitelijk kunnen communiceren
Jouw groeimogelijkheden
Bij je start krijg je een persoonlijk opleidingstraject van de financieel verantwoordelijke om alle aspecten van de job te leren. Op lange termijn bestaat de mogelijkheid om door te groeien naar een leidinggevende functie van het financiële team.
Aanbod
De kans om te werken in een groeiende familiale KMO waarin mensen centraal staan
Een job vol afwisseling met ruimte voor initiatief en eigen inbreng
Een vertrouwensfunctie met veel verantwoordelijkheid en een grote mate van zelfstandigheid
Een aangename, familiale en dynamische werksfeer in een klein team met fijne collega’s.
Een goede work-life balance, 12 ADV dagen
Een competitief salaris met extra legale voordelen : MC, groepsverzekering, recurrente loonbonus, winstbijdrage
Een mooie werkomgeving in een nieuw kantoorgebouw in het natuurgebied van de Prijckels in Deinze.
(je woont max. 20 min van je werkplek)