Functie:
Je staat in voor het opmaken van verkoopfacturen, debiteurenbeheer en verwerken van de bankbestanden. Je volgt de klanten op en je bent hiervoor het telefonisch aanspreekpunt.
Daarnaast zorg je voor klassement, archief en diverse administratieve taken.
Jouw taken:
- Het takenpakket bestaat hoofdzakelijk uit verkoopfacturen opmaken en financiële stromen inboeken en controleren, alsook de betalingen van klanten opvolgen
- Beantwoorden en opvolgen van telefoongesprekken van klanten.
- Diverse administratieve taken i.v.m. klantenopvolging
Profiel:
- Je behaalde een diploma na een opleiding waarin boekhouding een luik vormde
of je hebt een aantal jaren relevante ervaring in een gelijkaardige functie. - Grondige kennis van het office pakket (Excel, Word en Outlook)
- Je bent betrouwbaar, gedreven, leergierig, accuraat en hebt oog voor detail.
- Je communiceert open, volledig en correct.
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, kennis van Frans en Engels is een pluspunt
- Neemt initiatief en werkt oplossingsgericht en zelfstandig.
- Werkt gestructureerd en constructief en houdt rekening met opgelegde deadlines.
- Vlotte omgang en loyale houding naar klanten, leveranciers, collega’s en meerderen.
- Je houdt van diversiteit in je takenpakket en springt graag bij waar nodig.
Aanbod:
- Een halftijdse job (3/5de is bespreekbaar)
- Een uitdagende functie binnen een ambitieuze en groeiende Belgische onderneming.
- Correcte verloning
- Vast contract onbepaalde duur (Indien gesolliciteerd via interimkantoor vast na interim-periode).
- Werkzekerheid in een stabiel bedrijf.
Contact:
Heb je ambitie voor deze job?
Klik dan rechts op “Solliciteer voor deze vacature” of stuur je CV naar:
hilde.desmet@demival.be